آموزش

آموزش، یکی از عناصر کلیدی موفقیت در هر کسب‌ وکار است. صنعت رستوران و کافی‌شاپ نیز همچون سایر صنایع بدون استفاده از پرسنل کاملا آموزش دیده و دارای انگیزه قادر نخواهد بود به میزان بالایی از موفقیت دست یابد. بر همین اساس، آموزش بایستی یکی از حیاتی‌­ترین عناصر در برنامه­‌های استراتژیک مدیر رستوران و کافی شاپ باشد.

با توجه به پویایی صنعت رستوران و کافی شاپ، آموزش کارکنان و مدیران در این صنعت باید به صورت پیوسته در طول زمان ادامه یابد، این مهم تداوم پایدار رستوران و کافی شاپ را در طول زمان تضمین می نماید. آموزش باید در هر رده‌ای از کارکنان اجرا شود، علاوه بر اینکه آموزش منوهای جدید غذایی و روش کار با ماشین آلات جدید برای پرسنل ضروری است، آموختن روش­‌های جدید مدیریتی و مقابله با مشکلات نیز برای مدیران این صنعت پر اهمیت است.

با وجود نقش کلیدی آموزش در صنعت رستوران و کافی شاپ، این موضوع در برنامه مدیران این صنعت نقش پر رنگی ندارد، بر همین اساس یکی از اهداف شرکت بر مبنای آموزش مدیران و کارکنان صنعت رستوران و کافی شاپ بنا شده است. آموزش بر اساس منابع اطلاعاتی دانشگاهی و بین المللی و کاربردی کردن آن از طریق تجربیات کارشناسان شرکت و همچنین تجربه عملی کار با تجهیزات واقعی از جمله خدمات شرکت مدیران رستوران در این حیطه می باشد. به صورت کلی در زمینه آموزش خدمات زیر ارائه می گردد:

  • ارائه واحدهای آموزشی تخصصی به منظور آموزش مدیران و کارکنان
  • ارائه جزوات آموزشی بر اساس منابع بین المللی
  • فرصت افزایش تجربه عملی در آشپزخانه آموزشی با نظارت کارشناسان با تجربه
  • ارائه تورهای آموزشی در بهترین موسسات آموزشی دنیا با نظارت کارشناسان شرکت