You are here:خانه»گروه مدیران رستوران

دکوراسون داخلی و خارجی

 

 

اگر برای تغییر فضای کار خود به دنبال ایده های جدید و تبلیغات روانشناختی هستید، یا مایلید فروش خود را 20% افزایش دهید، یا به هر دلیلی مشتاق شناخت بازار و المان های تاثیر گذار روی مشتری هستید،

 

 

 

در طراحی دکوراسیون محل کار خود دقت فرمایید ، زیرا که ...

 

 

 

از تحلیل روانشناختی بازار تخصصی و مطالعه دقیق روی رفتار مشتریان و نوع انتخاب یا سلیقه ایشان می توان نتیجه گرفت که هر فضایی در عين سادگي مي تواند با نيروهای مختلف، توجه بازيدكنندگان را به خود جلب نمايد و با استفاده از عناصر خاص، واکنش افراد را تا حد زیادی کنترل و به اختیار گیرد.

 

حتی برخی که بصورت کاملا تخصصی طراحی شده اند می توانند به راحتی روی بیننده تاثیر گذاشته و جهت حرکت یا تصمیمات او را تغییر داده یا هدایت کنند.

 

عناصر خاص: بصری(مانند رنگ، زوایا، احجام، اشکال، اندازه، نور و... )، سمعی(کلیه اصوات و المان های شنیداری)، بویایی(انواع خوشبو کننده ها) و حرکتی هستند.

 

این برنامه های زیرکانه در مکان هاي جذاب و زيبا از مهمترين علل موفقيت در پيشبرد فروش می باشند و می توانند بازده سرمایه گذاری شما را در تغییر دکوراسیون افزایش دهند و نیز تا حد زیادی در بازگشت سود و درآمد شرکت کمک میکنند.

 

از طراحی سلیقه ای پرهیز کنید و به اصول روانشناسی و فنی کارشناسان اعتماد کنید، اصولی که به شما کمک می کند تا مشتریان خود را جذب و با آنها در محیطی تخصصی مذاکره کنید. اصولی که باعث افزایش کاربری پرسنل شرکت تان می شود و آرامش را در محیط کارتان به ارمغان می آورد،

 

اهداف شما می تواند پیشبرد فروش و درآمد، افزایش بهره وری کارکنان، معرفی برند، رقابت، بهبود سودآوری، کاهش هزینه های روانی در محیط اداری و تجاری و ... باشد.